Prostovoljno gasilsko društvo Teharje. Že od leta 1921

Intervencije

Zadnje intervencije:

>>> 7. 4. 2017 ob 16:01 – Travniški požar v Bukovžlaku

Izvozili smo z GVC in posadko 5 gasilcev.

V Bukovžlaku je zagorela suha trava na površini približno 2000 kvadratnih metrov. Skupaj z gasilci PGE Celje smo požar omejili in pogasili.

>>> 20. 2. 2017 ob 10:18 – Dimniški požar na Vrhah

Izvozili smo s  posadko 6 gasilcev.

Pri prekajevanju mesa se je ogenj razširil iz dimnika na ostrešje stanovanjske hiše. Skupaj z gasilci PGE Celje smoo začetni požar pogasili, odstranili lesene dele okrog dimnika in pregledali prostor.

>>> 19. 2. 2017 ob 15:30 – Požar na Teharski cesti

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 13 gasilcev.

Ob 15.30 je ob Teharski cesti v Celju zagorela suha trava in podrast. Požar v velikosti okoli 500 kvadratnih metrov smo pogasili gasilci PGE Celje, PGD Gaberje in Teharje.

>>> 4. 9. 2016 ob 03:10 – Požar na objektu Teharje 31

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 8 gasilcev.

Ob 03.10 smo bili obveščeni o domnevnem požaru objekta na naslovu Teharje 31. Skupaj s PGE Celje smo na osnovi prijave opravili ogled in ker na tem naslovu ni bilo požara, so nadaljevali iskanje požara še na več domnevnih naslovih. Požara nismo našli. Po končani intervenciji je bilo ugotovljeno, da je šlo za lažno prijavo. Obveščene so bile pristojne službe.

>>> 2. 8. 2016 ob 06:15 – Požar v jeklarni podjetja Štore Steel

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 12 gasilcev.

Ob 6.15 smo bili obveščeni, da je v jeklarni podjetja Štore Steel zagorel žerjav. Skupaj z gasilci PGE Celje smo požar omejili in pogasili ter pregledali okolico požara. Žerjav je v celoti zgorel.

>>> 31.  7.2016 ob 16:41 – Neurje na širšem območju Celja

Izvozili smo z GVC, GV1, GVM in posadko 16 gasilcev.

Skupaj s preostalimi društvi celjske gasilske zveze smo po Celju črpali meteorno vodo in odstranjevali drevesa.

>>> 21. 7. 2016 ob 13:42 – Požar za trgovino Dipo na Teharski cesti

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 8 gasilcev.

Ob 13.43 je na Teharski cesti v Celju občan nekontrolirano kuril električne kable. Skupaj z gasilci PGE Celje smo ogenj pogasili in preventivno pregledali okolico.

>>> 12. 7. 2016 ob 16:08 – Travniški požar v Zvodnem

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 11 gasilcev.

Ob 15.55 je v naselju Zvodno zagorelo okoli 400 kvadratnih metrov suhe trave. Skupaj z gasilci PGE Celje smo požar omejili in pogasili. Ostali smo na požarni straži.

>>> 27. 4. 2016 ob 18.18Snegolom

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 10 gasilcev.

Na Teharski cesti smo odstranjevali podrta drevesa, ki so se podrla zaradi teže novozapadlega snega.

>>> 20. 3. 2016 ob 15.43 Požar suhe trave, grmičevja in smeti v Bukovžlaku

Ob 15.43 so v Bukovžlaku v naravi zagorele smeti, suha trava, grmičevje in štiri drevesa. Skupaj z gasilci PGE Celje in Trnovlje smo požar na površini okoli šestih hektarjev omejili in pogasili ter varovali bližnje objekte.

>>> 2. 2. 2016 ob 13.07 Podrto drevo na Vrhah

Izvozili smo z GV1 in 6 gasilci. 1 gasilec je bil v pripravljenosti v gasilskem domu.

Ob prihodu na mesto intervencije smo ugotovili, da drevo odstranjuje cestno podjetje. Pregledali smo cesto do hišne številke Vrhe 19 in se prepričali, da nobeno drugo drevo ne ovira prometa.

>>>23. 1. 2016 ob 14:48 Požar na odlagališču odpadkov v Bukovžlaku

Izvozili smo z GVC in 5 gasilci. 8 gasilcev je bilo v pripravljenosti v gasilskem domu.

V Regijskem centru za ravnanje z odpadki v Bukovžlaku so ponovno zagorele gume. Manjši požar smo skupaj z gasilci PGE Celje pogasili.

>>>19. 1. 2016 ob 6:36 požar na odlagališču odpadkov v Bukovžlaku

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 11 gasilcev.

Ob 6.36 so v Regijskem centru za ravnanje z odpadki v Bukovžlaku zagorele gume. Požar smo skupaj z gasilci PGE Celje omejili in pogasili. V nadaljevanju smo na požarišču izvajali tudi požarno stražo.

>>>17. 1. 2016 ob 16:17 požar osebnega vozila na Vrhah

Izvozili smo z GVC, GV1 in posadko 10 gasilcev. V gasilskem domu sta bila v pripravljenosti 2 gasilca.

Na Vrhah je zagorelo osebno vozilo. Skupaj z gasilci PGE Celje smo požar pogasili in odklopili akumulator, vendar je vozilo je uničeno.

Prihod v dom ob 16.45.

>>>12. 1. 2016 ob 7:31 podrto drevo na ostrešje stanovanjske hiše v Popovičevi ulici

Izvozili smo z GV1 in posadko 5 gasilcev. V gasilskem domu so bili v pripravljenosti 4 gasilci.

Ponoči je na Popovičevi ulici v Celju zaradi močnega vetra padlo drevo na ostrešje stanovanjske hiše. Gasilci PGE Celje in PGD Teharje smo s tehničnim posegom drevo razžagali in odstranili ga odstranili ter ostrešje prekrili s PVC folijo.

>>>16. 10. 2015 ob 00:31 –  požar večstanovanjske hiše v Cankarjevi  ulici 4 v Celju

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1 ter posadko 13 gasilcev.

Zagorelo je ostrešje stanovanjsko-poslovnega objekta. Ogenj, ki je ostrešje objekta uničil in poškodoval del strehe sosednjega objekta, smo omejili in pogasili skupaj z gasilci PGE Celje, PGD Celje-Gaberje, Ostrožno, Škofja vas, Zagrad-Pečovnik in Lokrovec-Dobrova. Zaradi gašenja požara je bilo poškodovanih tudi 5 stanovanj v objektu. Ob požaru je bilo iz objekta evakuiranih 60 oseb.  Gasilci smo pogasili še posamezna žarišča požara, pregledali območje požara s termo kamero, rešili mačka iz stanovanja in ga predali lastnici ter umaknili dve vozili iz območja požara.

Prihod v dom ob 6.15.

>>>12. 9. 2015 ob 16:56 –  manjši travniški požar na sejmišču ob Kidričevi ulici v Celju

Izvozili smo z GV1 in 3 gasilci.

>>>28. 8. 2015 ob 13:09 požar osebnega vozila na Mirni poti v Celju

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1.

Na Mirni poti v Celju je gorelo osebno vozilo. Skupaj z gasilci PGE Celje smo goreče vozilo pogasili in odklopili akumulator.

>>>1. 7. 2015 ob 2:13 domnevni požar v podjetju Profagus v Kosovi ulici

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1 ter posadko 12 gasilcev.

Prihod v dom ob 3.40.

>>>25. 4. 2015 ob 16:56 travniška požara ob železniški progi na Teharjah

Izvozili smo z GVC 16/25, GV1 in GVM ter posadko 14 gasilcev.

Ob železniški progi  na Teharjah je na več mestih gorela suha trava. Požara na površini okoli 1500 kvadratnih metrov smo omejili in pogasili skupaj s poklicni gasilci PGE Celje.

Prihod v dom ob 18.10.

>>>23. 4. 2015 ob 19:49 požar v garaži stanovanjske hiše v Borovi ulici

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1 ter posadko 15 gasilcev. V garaži stanovanjske hiše zagorela električna inštalacija. Skupaj z gasilci PGE Celje smo pogasili požar, odstranili poškodovano opremo in prezračili ter pregledali garažne prostore.

Prihod v dom ob 21.15.

>>>18. 3. 2015 ob 19:20 požar v naravi v bližini Drobničeve ulice v Celju

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1. Skupaj z gasilci PGE Celje smo pogasili manjši travniški požar.

Prihod v dom ob 20.00.

>>>13. 1. 2015 ob 20:37 dimniški požar v Bukovžlaku 68

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1 ter posadko 13 gasilcev. Skupaj z gasilci PGE Celje smo pogasili goreče saje in pregledali dimno tuljavo.

Prihod v dom ob 21.30.

>>>12. 10. 2014 ob 12:47 požar gospodarskega poslopja v Bukovžlaku 38

Izvozili smo z GVC 16/25, GV1 in GVM ter posadko 17 gasilcev.

Gospodarsko poslopje velikosti 20 x 12 m je zagorelo iz neznanega vzroka. Ogenj je uničil celoten objekt, dva traktorja in več kmetijskih strojev. Iz objekta smo rešili vse živali in preprečili širjenje požara na druge objekte.

Pri gašenju požara so sodelovali še gasilci PGE Celje, PGD Trnovlje, PGD Ljubečna, PGD Škofja vas in PGD Ostrožno.

Posadka se je v dom vrnila ob 20.10.

>>>06. 10. 2014 ob 14:52 požar Rakuševega mlina v bližini Lidla na Mariborski cesti

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1.

>>>17. 09. 2014 ob 17:11 požar v skladišču podjetja Alpleks na Kidričevi cesti 5

Izvozili smo z GVC 16/25 in posadko 5 gasilcev. Poziv je bil za nosilce dihalnih aparatov. Nosilci dihalnih aparatov so pregledovali notranje prostore skladišča in žarišča požara gasili z gasilno peno.

Ob 22:25 je posadka 7 gasilcev z GVC 16/25 prišla na pogorišče in sodelovala v požarni straži. Tekom požarne straže so gasili posamezne male požare.

>>>13. 09. 2014 ob 16:18 pranje cestišča na Teharski cesti

Izvozili smo z GVC 16/25 in posadko 5 gasilcev. Spirali in čistili smo mulj, ki je ostal od poplav na cestišču.

>>>13. 09. 2014 ob 07:06 zemeljski plaz v bližini Zvodnega 48 A

Izvozili smo z GVC 16/25 in posadko 4 gasilcev. 11 gasilcev je bilo v gasilskem domu v pripravljenosti.

Zaradi razmočenosti terena je prišlo do zemeljskega plazu v bližini Zvodnega 48 A. Zemeljski plaz ni neposredno ogrožal nobene hiše, je  prišlo pa do delnega udora cestišča, zato smo zaprli cesto.

>>>22. 06. 2014 ob 03:21 požar v Regionalnem centru za ravnanje z odpadki v Bukovžlaku

Izvozili smo z GVC 16/25, GV1 ter GVM in posadko 13 gasilcev.

Požar je izbruhnil v sortirnici odpadkov. Poleg naše operativne enote so pri gašenju požara sodelovale še PGE Celje, PGD Trnovlje, PGD Ostrožno, PGD Ljubečna in PGD Zagrad-Pečovnik. Požar smo najprej omejili in pogasili, nato pa prekopali tleče odpadke in sanirali požarišče.

>>>03. 04. 2014 ob 05:52 Nadaljevanje gašenja travniško-gozdnega požara v Podgorju in pospravljanje opreme

Naslednji dan (3. 4. 2014) je iz PGD Teharje pri gašenju sodelovalo 6 gasilcev z GVC 16/25. Na terenu so bili 9,5 ure. V popoldanskem času se jim je pri pospravljanju opreme priključila še posadka z GV 1.

>>>02. 04. 2014 ob 17:50 travniško-gozdni požar v Podgorju na površini cca.15 ha

Izvozili smo z GVC 16/25, GV 1 ter GVM in posadko 18 gasilcev. Intervencija je trajala dobrih 7 ur. V dom smo se vrnili ob 1.00.

Travniški požar smo gasili z več napadalnimi skupinami, naprtnjačami in požarnimi metlami. Velika ovira je bili dokaj močan veter, predvsem pa izredno strmo in nedostopno pobočje ter zelo slabe cestne povezave in pomanjkanje gasilne vode.

Na intervenciji je sodelovalo 13 PGD iz GZ Celje ter PGE Celje. Intervencija je trajala 2 dni, zato so enote v nočnem času in naslednji dan dopoldne delovale v izmenah.

>>>17. 03. 2014 ob 13:12 travniški požar v bližini objekta na Teharjah 4

Izvozili smo z GVC 16/25 in posadko 5 gasilcev.

Po navodilih vodje intervencije smo s parkirišča pričeli gasiti in pogasili travnik z 1 napadalno skupino s hitro napadalno cevjo. Sodelovali so tudi gasilci PGE Celje.

Posadka se je v dom vrnila ob 14.30.

>>>16. 03. 2014 ob 12:10 travniški požar v Podgorju (Popovičeva ulica) ob celjskem pokopališču v izmeri cca. 100 m X 150 m

Izvozili smo z GVC 16/25, GV1 in GVM. Skupno je izvozilo 13 gasilcev.

Pri gašenju požara so sodelovali še gasilci iz PGD Zagrad-Pečovnik in PGE Celje. Ob prihodu na kraj smo s hitro napadalno cevjo gasili požar. Uporabljene so bile tudi požarne metle ter naprtnjače. Požar je poškodoval 4 drogove elektro napeljave, sosednje hiše niso bile poškodovane.

Intervencija je bila zaključena ob 15.30.

>>>15. 03. 2014 ob 14:35 dimniški požar na Vrheh

Izvozili smo z GVC 16/25. Izvozilo je 5 gasilcev.

Ob prihodu na kraj, posredovanje ni bilo potrebno. Pred našim prihodom je lastnik že sam pogasil požar. Gasilci PGE Celje so s termo kamero pregledali dimniško napeljavo, povišane temperature ni bilo več zaznati.

>>>02. 02. 2014 ob 19:36 tehnična intervencija žledolom drevja

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1 ter posadko 14 gasilcev.

Razdelili smo se v dve delovni skupini in odstranjevali posledice žledoloma na cesti Bukovžlak-Proseniško, na Teharski cesti, na Cesti na grad in na cesti Vrhe-Kresnike.

Enota se je v gasilski dom vrnila ob 23.15.

>>>09. 12. 2013 ob 09:19 počena vodovodna cev na javnem vodovodu pri hiši Teharje 8

Izvozili smo z GV1 in posadko 3 gasilcev.
Po ogledu situacije smo pričeli z odpravljanjem posledic zalitja pritličja z vodo. Vodo smo odstranjevali z metlami in lopatami ter vedri, določeno pohištvo smo prestavili, iznesli smo tepihe. Medtem so delavci Vodovoda-kanalizacije Celje zaprli glavni ventil na glavnem vodovodu, ki je bil poškodovan, od koder je v hišo vdrla voda.

>>>10. 11. 2013 ob 17:26 domnevni požar na Teharski cesti 4 pri Dipu

>>>09. 08. 2013 ob 20:08 požar v naravi v Zvodnem

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV1 ter posadko 9 gasilcev.

>>>29. 07. 2013 ob 17:50 odstranjevanje posledic neurja

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV 1.

Razdelili smo se v dve delovni skupini in odstranjevali posledice neurja po Bukovžlaku in Skalni kleti.

>>>27. 07. 2013 ob 14:27 požar na odlagališču komunalnih odpadkov v Bukovžlaku

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV 1. Skupaj je izvozilo 5 gasilcev.

Ob prihodu na kraj smo s hitro napadalno cevjo gasili požar, nato še iz hidrantnega omrežja polili celotno požarišče.

Intervencija je trajala 1 uro.

>>>27. 07. 2013 ob 10:51 travniški požar na Kosovi ulici v Celju

Izvozili smo z GVC 16/25. Izvozilo je 7 gasilcev. S hitro napadalno cevjo smo pogasili požar.

Intervencija je trajala 20 minut.

>>>22. 06. 2013 ob 23:45 – požar v poslovno-skladiščnem objektu v kompleksu nekdanje tovarne Toper na Teharski cesti v Celju

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV 1. Skupaj je izvozilo 11 gasilcev.

Ob prihodu na požarišče smo najprej poskrbeli za napajanje vozil PGE Celje in se opremili za notranji napad. Nato smo več ur z notranjim in zunanjimi napadi gasili objekt, ob tem pa zavarovali kraj dogodka in varovali sosednje objekte. Aktivno gašenje objekta je potekalo do 5.00. Po 5.00 smo s pomočjo bagra prekopali ostanke požarišča in jih še dodatno ohlajali.

Na intervenciji so sodelovali tudi PGE Celje in člani prostovoljnih gasilskih društev Zagrad-Pečovnik, Ostrožno, Škofja vas, Lokrovec-Dobrova in Ljubečna. Skupno je na intervenciji sodelovalo več kot 40 gasilcev. Požar je objekt velik 300 kvadratnih metrov popolnoma uničil, prav tako pa je uničil tudi 240 kvadratnih metrov sosednjega objekta.

Intervencija je bila zaključena ob 7.15, nato pa je v gasilskem domu do 8.00 sledilo čiščenje in pospravljanje opreme.

>>>06. 06. 2013 ob 22:43 požar čolna na Teharski cesti v Celju

Izvozili smo z GVC 16/25 in GV 1. Skupaj je izvozilo 12 gasilcev.

Ob prihodu na kraj smo si ogledali kraj požara, pomoč ni bila več potrebna, saj so gasilci PGE Celje že pogasili manjši požar na čolnu.

>>>23. 05. 2013 ob 14:32 požar kuhinje v Kotnikovi ulici v Celju

Izvozili smo s 5 gasilci z GVC 16/25

Skupaj z gasilci PGE Celje smo pogasili, prezračili in pregledali prostore. Na koncu smo uničene stvari odnesli na prosto.

Intervencija je trajala 2 uri.

>>>05. 11. 2012 in 06. 11. 2012 – poplave v Celju

5. 11. 2012  Ob 14.53 izvozili z 13 gasilci z GVC 16/25 in GV 1. Prihod nazaj v gasilski dom ob 20.50.

6. 11. 2012 Ob 7.25 izvozili z 11 gasilci z GVC 16/25 in GV 1. Prihod nazaj v gasilski dom ob 21.30.

Pomagali smo pri prenašanju opreme, črpanju vode, čiščenju hiš in dvorišč v Nazorjevi ulici v Celju. Pet črpalk je skupaj delovalo 32 ur in elektroagregat 4 ure.

>>>28. 10. 2012 ob 05:15 – snegolom podrl več dreves preko cest

Izvozili s 14 gasilci z GVC 16/25 in GV 1.

Na našem požarnem rajonu smo razdeljni v dve delovni skupini iz cest (cesta Celje-Proseniško, Teharska cesta, Cesta na grad, Nad stolarno, Vrhe) odstranili in prežagali preko 40 dreves.

Intervencija je trajala 6 uro in 45 min.

>>> 24. 9. 2012 ob 21:45 – močan veter delno razkril streho stanovanjske hiše na Cesti na grad 35 v Celju

Izvozili z 11 gasilci z GVC 16/25 in GV 1.

Streho smo prekrili delno z opeko, delno s folijo.

Intervencija je trajala 1 uro in 55 min.

>>> 28. 7. 2012 ob 01:33 – požar v kuhinji stanovanjske hiše na Cesti na grad v Celju

Izvozili s 6 gasilci z GVC 16/25.

Sodelovali so tudi gasilci iz PGE Celje.

Zagorelo je v kuhinji stanovanja v dvostanovanjskem objektu, ogenj pa se je razširil na celoten prostor. Izklopili smo elektriko, omejili in pogasili požar. Na prosto smo iznesli plinsko jeklenko, pregledali prostore in jih prezračili. Reševalci NMP Celje so zaradi vdihavanja dima dve osebi prepeljali v nadaljnjo oskrbo v Splošno bolnišnico Celje.

Intervencija je trajala 2 uri in 55 minut.

>>> 30. 4. 2012 ob 12:13 – travniški požar v Bukovžlaku; gorela je trava na površini cca. 150 m2

Izvozili s 6 gasilci z GVC 16/25.

Sodelovali so tudi gasilci PGE Celje.

Intervencija je trajala 1 uro.

>>> 26. 4. 2012 ob 16:15 – tehnična intervencija Zvodno 65; (iz globeli z vrvjo in škripcem izvlekli poškodovano motorno kosilnico)

Izvozili z 8 gasilci z GV1.

Intervencija je trajala 1 uro in 6 minut.

>>> 5. 4. 2012 ob 15:03 – požar na grobišču v Bukovžlaku; goreli sta trava in podrast na površini cca. 2000 m2

Izvozili z 10 gasilci z GVC 16/25 in GV 1.

Z vodo pogasili požarišče in ga pregledali.

Sodelovali so tudi gasilci PGE Celje.

Intervencija je trajala 1 uro in 15 min.

>>> 28. 3. 2012 ob 2:33 – požar na odlagališču komunalnih odpadkov v Bukovžlaku; (gorelo je cca. 6000 m3 odpadkov v plastičnih vrečah)

Izvozili s 6 gasilci z GVC 16/25 .

Gasili z velikim količinami vode (cca. 64 m3 porabljene vode), nato so se smeti z delovnim strojem prekopale ob sprotnem gašenju

Sodelovali so tudi gasilci PGE Celje.

Intervencija je trajala 4 ure.

>>> 7. 3. 2012 ob 15:08 – požar suhe trave in smeti ob Bežigrajski cesti v Celju (obseg cca. 200 m2)

Izvozili s 6 gasilci z GVC 16/25 .

Gašenje ni bilo več potrebno.

Sodelovali so tudi gasilci PGE Celje.

Intervencija je trajala 30 min.

>>> 6. 3. 2012 ob 13:39 – travniški požar, Vrhe (obseg cca. 1,5 ha)

Izvozili s 5 gasilci z GVC 16/25 in GV 1.

Omejitev in gašenje požara s požarnimi metlami in vodo.

Sodelovali so tudi gasilci PGE Celje.

Intervencija je trajala 1 h in 20 min.